Tänk!

Hej på er, ni som klickar er in här.
Har inte bloggat, och tänker inte börja heller - nu tänkte jag bara slänga in en liten text. Snart har Catdoll funnits i ett helt år! Tänk så fort tiden har gått! Det är inte direkt så att vi har bloggat hela tiden, men vi har alltid varit där. Och jag är så sjukt glad att jag startade catdoll! Annars skulle jag aldrig ha dom vännerna jag har nu, stilarna, den ekonomiska krisen på min mobil dem gångerna jag bara behööövt ladda på stardollars, och massa annat. Det har varit helt otroligt kul att driva catdoll, knytit nya band, suttit och funderat i timmar om hur designen ska se ut och så mycket mer!
Vill nog mest tacka alla läsare, som gjort allting möjligt!
Tusen tack! xx
/Calla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0